هي وهما
الإثنين 22 يونيو 2026 08:20 مـ 6 محرّم 1448 هـ
هي وهما رئيس مجلس الإدارةأميرة عبيد

ناس TV

عمرو أديب عن مسار الأتوبيس الترددي: المصريون حطوا التاتش بتاعهم

أشاد الإعلامى عمرو أديب بمسار الأتوبيس الترددي على الطريق الدائري قائلا : “حاجة مكنتش موجودة فى مصر”.

وأضاف أديب خلال برنامج الحكاية على قناة “إم بي سي مصر”: “لازم المصريين يحطوا التاتش بتاعهم ومشيوا فيه بالموتوسيكل والميكروباص بقى ترددى كمان”.

وتابع عمرو أديب: "ياجماعة الطريق معمول للترددى فقط دى حاجات متحصلش غير فى مصر أم الدنيا ده احنا لسه بنقول يا هادى.

وطالب عمرو أديب المصريين بالالتزام بمسار الأتوبيس الترددى قائلا : الله يكون فى عون كامل الوزير وزير النقل والناس اللى بتعمل المشاريع.